V roce 2019 začala oprava dalšího vozu Ci vyrobeného vagónkou Ringhoffer v roce 1907 pod výrobním číslem 70823. Na opravě se dohodli Kolej-klub, z.s. (držitel vozu), p.Radek Mansfeld (majitel) a Klub přátel železnic Českého ráje, z.s. opět s využitím vlastních prostředků a dotace Ministerstva dopravy v rámci pokračujícího programu "Podpora obnovy historických železničních kolejových vozidel".

Původní označení (kkStB): 7481 Ci
Pozdější označení:
kkStB 29-280 Ci
ČSD 4-1819 Ci
ČMD 4-1819 Ci
ČSD 4-1819 Ci
r.1956 ČSD 4-7756 Bi
V roce 1960 byl vůz prodán podniku Výroba a výstavba sdělovacích a zabezpečovacích zařízení, závod Kolín a označen jako SPV-p 53762 - obytný.
Číslo vozu současné (TSI): CZ-KKLB 55 54 24-21 111-1

stav před rekonstrukcí
stav před rekonstrukcí
opískovaný spodek vozu
skříň po odstrojení plechů
po odebrání kostry bočnice
nová kostra bočnice
nová kostra bočnice
Hotová kostra skříně a vnitřních příček (7.6.2019)
Hotová kostra skříně a vnitřních příček (7.6.2019)
Vnitřní palubkové obložení (12.7.2019)
Práce na interiéru pokračují (2.9.2019)
Práce na interiéru pokračují (2.9.2019)
vůz již čeká na oplechování (9.10.2019)
... a nové lavice jsou též připraveny (1.11.2019)
probíhají práce na opravě pojezdu (2.11.2019)
vůz dostává nové oplechování...
... a na svém místě jsou první sedadla (15.11.2019)
vůz po ukončení opravy
vůz po ukončení opravy
Nové WC není sice úplně historicky věrné, ale jistě neurazí...
Repliky plynových svítidel po úpravě na elektrické osvětlení.

Základní technické údaje:
Hmotnost prázdného vozu 11830kg, délka vozu přes nárazníky 11,66m, rozvor 6,5m, maximální rychlost 60km/h, míst k sedění 50.