PostHeaderIconAktuality 2003-2006

  • warning: Creating default object from empty value in /home/3100134.cz/3100134.cz/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.
  • strict warning: Only variables should be passed by reference in /home/3100134.cz/3100134.cz/sites/all/modules/inline/inline.module on line 489.
  • strict warning: Only variables should be passed by reference in /home/3100134.cz/3100134.cz/sites/all/modules/inline/inline.module on line 489.
  • strict warning: Only variables should be passed by reference in /home/3100134.cz/3100134.cz/sites/all/modules/inline/inline.module on line 489.

PostHeaderIcon 29.-30.7.2006 Tradiční údolská pouť v Kryštofově Údolí

Z důvodu velkého sucha a nebezpečí vzniků požáru jsou jízdy parních vlaků zrušeny bez náhrady !

Za již prodané jízdenky se vrací jízdné. Možným řešením se jevil postrk soupravy dieselovou lokomotivou. Náklady na akci by ale stouply cca o 50%, což pořadatelé nemohou akceptovat. Náhradu jinou soupravou v motorové trakci by zřejmě zase neakceptovali cestující. České dráhy posílily pravidelné spoje. Škoda jen, že místo posil nám raději neobjednaly ty postrky.

PostHeaderIcon 26.5.2006 Sezóna 2006

Po jarní údržbě (nové klenutí, zabroušení odkalovače, výměna šoupátka kompresoru, vymývání kotle a provozní revizi kotle) má za sebou mašinka první úspěšnou akci - jízdu na Pohádkový les. Zub času se podepsal na vozech a tak klub připravuje nejnutnější opravy laku, který se na mnoha místech odlupuje. Dále se chystá dokončení úprav interiéru vozu s barovým pultem. Jedná se o výměnu obložení stěn a provedení nátěrů.

PostHeaderIcon Do kin přichází film Krev zmizelého - filmový debut naší mašinky!

Fotografie z natáčení 7.a 9.4.2004 najdete v položce "akce minulé". Ve filmu též zahlédnete liberecké motorové vozy 830 147-5 a 830 190-5 s plzeňskými přípojnými vozy řady Bam.

PostHeaderIcon 8.3.2005 Přípravy na sezónu 2005

I když to opět podle naší webové prezentace tak nevypadá, přípravy na novou sezónu se rozbíhají. Lokomotiva prošla úspěšně roční prohlídkou kotle a povedlo se provést řadu menších oprav. Snad dojde i k vylepšení interiéru baru. Chystá se též tisk barevného letáku.

PostHeaderIcon 27.5.2004 Odřeknutí jízdy na železnobrodský jarmark 5.6.

Protože OPŘ Pardubice nedokázalo včas potvrdit předložený jízdní řád, od této akce jsme upustili. Poučili jsme se, že základem úspěšné akce je včasná propagace. Kdybychom věšeli plakáty 2.6. mohla by akce skončit velkým prodělkem což si na začátku sezóny nemůžeme dovolit. Snad tedy budeme v této loni započaté tradici pokračovat příští rok.

PostHeaderIcon 8.5.2004 Přípravy na sezónu 2004

I když to podle naší webové prezentace tak nevypadá, přípravy na letošní sezónu jsou v plném proudu. Lokomotiva prošla úspěšně roční prohlídkou kotle, povedlo se svařit prasklé víko levé šoupátkové komory a provést řadu menších oprav. Dva vozy mají nově natřenou střechu a ve třetím se buduje pult pro prodej suvenýrů. Skříně vozů budou mít nové nápisy a snad se během roku dostane i na podélníky. Interiér zatím zůstává bez nových nátěrů - snad to cestující ještě chvíli omluví. Chystá se též tisk barevného plakátu.

PostHeaderIcon 18.12.2003 Dorazil třetí vůz Baa-k z DKV Plzeň

Vůz byl po ukončení jeho užívání k vojenským přepravám deponován v žst. Lázně Kynžvart. Díky pochopení vedení DKV Plzeň bude vůz tvořit soupravu naší 310.0134 spolu s ostatními dvěma vozy. Nejdříve však potřebuje dostat nový kabát, zprovoznit mechanismy oken, WC, elektrickou výzbroj a nakonec i topení. Doufejme, že se to díky členům klubu i pracovníkům PJ Liberec podaří a vůz uvidíme v akci již v sezóně 2004.

PostHeaderIcon 27.11.2003 Byla ukončena oprava kompresoru a provedena zkouška topení vozů

Na lokomotivě byla pracovníky správkárny PJ Liberec provedena řada oprav a vylepšení. Mezi hlavní patřila výměna pístnice kompresoru. Oprava byla úspěšná hlavně díky pánům Martínkovi a Nideckému, kteří odvedli perfektní práci. Za provedení dalších oprav patří dík zvláště panu Hýblovi. Též topení obou vozů "Rybák" díky pánům Gajancovi a Honzíkovi fungovalo spolehlivě a tak jsme si troufli na první zimní akci.

PostHeaderIcon 3.10.2003 Lokomotiva byla po sezoně odstavena k provedení oprav v PJ Liberec

Po nakonec úspěšné sezoně je třeba provést opravy, na které se během provozu nedostalo. Po ukončení oprav se lokomotiva i s vagony vrátí do SLČ Turnov k zimnímu spánku. (nebo že by ne?).
(foto Martin Šritr)

PostHeaderIcon 26.8.2003 Klenutí

Koncem srpna jsme udělali konečně klenutí do pece. Díky panu Hybnerovi, který kdysi klenutí v PLD Turnov stavěl, se podařilo na konci srpna udělat klenutí do pece. Zásluhy patří též svářeči za zhotovení "šteftů" a truhlářovi za zhotovení šablony. Přítomnost klenutí se příjemně projevila na spotřebě uhlí a lokomotiva krásně vaří.
(foto Martin Šritr) (foto Martin Šritr)